5.0
gebaseerd op 152 reviews

Ik vond alles van begin tot eind van de proefsessie héél prettig: de ontvangst, het kontakt, de uitleg, de natuurlijke producten, de afstemming van Annemiek met wat ik graag wil. En ik was zeer tevreden met het eindresultaat!

Isabelle - meer dan een jaar geleden

Goede tips gekregen!

Marianne - meer dan een jaar geleden
Kirsten - meer dan een jaar geleden

Met dochter en schoondochter een top-ochtend gehad voor een kleuranalyse. Theorie en praktijk waren helemaal duidelijk. Ook leuk om mee te kijken wat de kleuren bij een ander doen. Zeker een aanrader!

Nicolien - meer dan een jaar geleden

Het was erg gezellig maar bovenal heel verhelderend en verrassend. Een nieuwe kijk op kleuren in mijn garderobe.

Elke - meer dan een jaar geleden
Donna - meer dan een jaar geleden

Hele fijne sessie over kleuranalyse met zowel theorie als praktijk. Dankzij het prettige en deskundige advies van Annemieke werd de keuze van mijn favoriete kleuren voor mijn garderobe bevestigd én heb ik er wat extra handvatten bijgekregen!

Lia - meer dan een jaar geleden
Jolanda - meer dan een jaar geleden

altijd een plezier om mijn wenkbrauwen hier te laten vormgeven!

Cherise - meer dan een jaar geleden

Ik zou iedereen aanraden om bij Annemieke de analyse te laten doen. Ze geeft goede begeleiding en legt alles rustig en begrijpelijk uit. Ik heb ontzettend veel geleerd en kan het meteen toepassen!

Sophie - meer dan een jaar geleden