5.0
gebaseerd op 152 reviews

Vriendelijk ontvangen, persoonlijke aandacht, goed advies en goede uitleg over alles gekregen.

Bauke - ongeveer 2 jaar geleden

Annemieke is een leuke spontane meid.
Werkt heel hygiënisch/netje . Ben zeer tevreden over haar.

Jolanda - ongeveer 2 jaar geleden

Blij met hoe mijn wimpers nu krullen en weer donker zijn en met hoe mijn wenkbrauwen mooi bijgewerkt zijn. Ik was zelf 10 min te laat voor de afspraak, waardoor Annemieke minder tijd had, maar toch heel professioneel :)

Lisanne - ongeveer 2 jaar geleden
Kirsti - ongeveer 2 jaar geleden
Aimée - ongeveer 2 jaar geleden
Jose - ongeveer 2 jaar geleden
Danae - ongeveer 2 jaar geleden

Tot in de puntjes verzorgd. Top!

Marley - ongeveer 2 jaar geleden

Ik heb samen met mam een super interessante en gezellige morgen gehad. We werden erg betrokken en de uitleg was super helder. Het is vooral leuk om met zijn 2e te zijn zodat je het proces van dichtbij en een afstandje kunt bekijken. Zeker een aanrader!

Amber - ongeveer 2 jaar geleden

super service!

Cherise - ongeveer 2 jaar geleden