Vanmorgen had ik een afspraak voor een kleuranalyse. Ik werd door Annemieke goed ontvangen (ondanks dat ik wat aan de vroege kant was). Ze stelde me meteen op mijn gemak. Onder het genot van een kop koffie heeft ze alles heel duidelijk uitgelegd en heeft ze met veel kennis en uitleg haar kleuranalyse toegepast. Ik vond het enorm leuk en ik kijk ernaar uit om over 2 weken mijn persoonlijke waaier te mogen ophalen. Ik kan dit iedereen aanraden!
Helemaal verrast door de uitkomst! Ik heb een uitgebreide kleurenanalyse laten doen. Was een gezellige ochtend, met duidelijke uitleg en advies. Heerlijk kopje thee erbij, helemaal fijn. Ook een makeupadvies gedaan, voor de ogen wist ik al best goed, maar de blush en lippen is helemaal anders dan mijn eigen smaak. Even wennen, maar zie wel duidelijk verschil. Ik zou het helemaal aanraden aan mijn vriendinnen!
Hele leuke duo kleurenanalyse gedaan samen met mijn moeder. Er wordt uitgebreid de tijd genomen en uitleg gegeven. Heel leuk om te zien hoe het allemaal samenkomt. Annemiek legt het goed uit en heeft een fijne, open houding. We kijken terug op een hele leuke middag en zijn van plan nog eens terug te komen voor een andere workshop.
Fijne ontvangst en verzorging. Heldere uitleg over de analyse. Super!
Duidelijk veel kennis, ruimte voor vragen! Een gezellige dag!
Mijn zussen en ik hebben vanmiddag een super leuke/ gezellige en erg leerzame middag gehad bij Annemieke! Een kleuranalyse per persoon en make-up advies. Annemieke is heel kundig en heeft alles super goed uit gelegd. Echt zeer de moeite waard! Nu gaan we lekker shoppen met alles wat we geleerd hebben! Ontzettend bedankt voor deze fantastische middag! Groetjes, Hanneke
Annemieke stelt je meteen op je gemak, neemt ruim de tijd is vriendelijk en erg behulpzaam.
Zeker een aanrader om een afspraak bij haar te maken.
Hele leuke ervaring. Verrassend welke kleuren je nu gaat dragen. Bewuster shoppen ook met je kleurenwaaier.