5.0
gebaseerd op 152 reviews

Ik kom al jaren bij Annemieke! Niemand anders doet en mag mijn wenkbrauwen doen. Zo vertrouwd, ook altijd uurtje therapie dat je lekker over alles kan praten!

Topper!!

Gwanta - ongeveer 2 jaar geleden

Een super fijne ervaring! Annemieke heeft verstand van zaken en is een leuk, gezellig persoon. Ze stelde me op mijn gemak en gaf goede adviezen. En minstens zo belangrijk: een prachtig resultaat van mijn proefkapsel en make-up! Ik kan niet wachten tot de grote dag!

Ramona - ongeveer 2 jaar geleden

Ik vond dat Annemieke heel fijn erg meedacht, waardoor ik heel erg blij ben met het eindresultaat van de proefsessie; het was daarnaast ook heel gezellig en ik voelde me op mijn gemak!

Jacqueline - ongeveer 2 jaar geleden

Fijne rustige afspraak om samen te kijken wat er bij je past zodat je je ook echt op je mooist voelt aan het einde.

Kim - ongeveer 2 jaar geleden

Super leuke ochtend gehad met goede tips!

Brenda - ongeveer 2 jaar geleden

Ik vond het een duidelijke uitleg op een vriendelijke manier gebracht.

Ans - meer dan 2 jaar geleden

Zeer tevreden over de make-up workshop! Goede uitleg, ook veel extra informatie gehad over randzaken en bijvoorbeeld kleuren. En fijn contact met Annemieke zelf.

Femke - meer dan 2 jaar geleden
Karin - meer dan 2 jaar geleden

Heel erg leuk en leerzaam! Veel geleerd over kleur en wat kleur voor je kan doen! Echte en aanrader! Dankjewel!!

Esther - meer dan 2 jaar geleden

excellent and friendly, explains everything well.

Cherise - meer dan 2 jaar geleden