5.0
gebaseerd op 152 reviews

Ik vond het een erg leerzame en fijne ochtend bij Annemieke. Ik kon al mijn vragen stellen en ging met veel informatie naar huis. Heel veel zin om ermee aan de slag te gaan!

Marieke - meer dan een jaar geleden

Leerzaam en leuk. Verrassend ook.

Sylvia - meer dan een jaar geleden

Fijne en persoonlijke aandacht tijdens de kleuranalyse. Annemieke weet waar ze het over heeft en legt alles op een rustige manier uit.
En een fijne uitleg gehad tijdens de make-up workshop, waarbij ze ook de tijd nam om alles uit te leggen.
Ik zou iedereen aanraden om naar Annemieke te gaan!

Lianne - meer dan een jaar geleden
Jessica - meer dan een jaar geleden

Kundig, professioneel advies. Altijd tevreden de deur uit en met mooie wenkbrauwen!

Aniek - meer dan een jaar geleden

Altijd heel tevreden!

Esther - meer dan een jaar geleden
Alissia - meer dan een jaar geleden
Ellis - meer dan een jaar geleden

We kregen een hele duidelijke en uitgebreide uitleg over de kleuranalyse. Stapje voor stapje gingen we er doorheen en liet Annemieke ons zien wat volgens haar de juiste keuze was. Heel erg leuk om met de kragen te zien wat welke kleuren met je doen. En dan nog een uitgebreide make-up sessie in jouw kleuren. Het was erg leerzaam en leuk!

Jolanda - meer dan een jaar geleden

Heel veel van geleerd!

Monique - meer dan een jaar geleden