5.0
gebaseerd op 152 reviews

Heel leuk en leerzaam!

Melissa - 11 maanden geleden

Vandaag een duo kleuranalyse gedaan. De 3 uur vlogen voorbij, ontzettend leuk en nuttig! Fijne ruimte en gezellige sfeer.

Aline - 11 maanden geleden

Het was ontzettend leuk om te doen. Wij waren met twee personen. Er werd goed de tijd voor je genomen en alles voelde heel persoonlijk aan. Alle stappen zijn doorgenomen waardoor je alles goed kan volgen en het proces ook snapt. Super leuk om te doen, zeker met het make up advies en een persoonlijke kleurenwaaier!

Vera - 12 maanden geleden

Het was een hele leuke ervaring! Annemieke neemt echt de tijd voor je. Zeker een aanrader:)

Suze - 12 maanden geleden

Heel leuk gedaan, bedankt!

Ina - ongeveer een jaar geleden
Jose - ongeveer een jaar geleden

Super kundig en leuke meid! Enorm veel informatie gekregen en dus veel geleerd.

Monique - ongeveer een jaar geleden

Hoi Annemieke, wij hadden een hele leuke leerzame dag gehad. Dankjewel voor deze ervaring!

Nora - ongeveer een jaar geleden

Heel mooi resultaat en in de tussentijd gezellig gekletst. Bedankt weer!

Anne - ongeveer een jaar geleden

Leuke ervaring duidelijke uitleg ze weet waar ze het over heeft het is zeker een aanrader.

Nona - ongeveer een jaar geleden